luni, 18 ianuarie 2016

Pe aceasta pagina am gasit cabinet stomatologic sector 1 bucuresti

 

Câte ceva despre dantură 

 

Of! ...Of!.. Dantura este cea care dacă nu o mai ai, începe să-ți pună destule probleme la servitul alimentelor de orice fel. Ea este cea care atunci când îți lipsește te face să nu mai râzi deloc și de cele mai multe ori nu îți mai e permis nici măcar un surâs frumos. Mi-aduc aminte de prima mea vizită la un doctor stomatolog, dacă îl pot numi așa, în urmă cu câteva zeci de ani. Pe atunci eram în armată și acea vizită la doctor mi-a produs o frică provocată de durerea ce mi-a fost indusă, urmată de o lungă absență a mea dintr-un spital stomatologic. În urmă cu ceva timp cu ajutorul netului am ajuns pe site-ul drserban.ro, pe aceasta pagina am gasit cabinet stomatologic sector 1 bucuresti unde am citit că pentru un implant dentar rapid și rezistent, comod și ce era mai important pentru mine fără durere aplică ultimele tehnici de implantologie.

Pe aceasta pagina am gasit cabinet stomatologic sector 1 bucuresti...

 

Tot pe acest site am putut citi că prin aceste noi tehnologii se poate face implant dentar și persoanelor ce au făcut extracțiile cu mulți ani în urmă. Printre aceste persoane evident că mă număr și eu cel care nu am mai fost în cabinetul unui medic stomatolog de foarte mult timp. Iată motivul, pentru care mi-am luat inima în dinți și m-am prezentat la cabinet, căci dantura mea o luase cu mult înaintea vârstei, îmbătrânise atât de mult încât nu-mi mai folosea decât la producerea unei dureri cumplite și nelipsite din viața mea.
Deci intrați pe site-ul drserban.ro, pe aceasta pagina am gasit cabinet stomatologic sector 1 bucuresti și dacă aveți probleme cu dantura aici veți găsi toate detaliile privind problemele pe care le aveți. De aici veți afla programul clinicii stomatologice, adică de luni până vineri între orele 10:00 – 21:00, precum veți afla și numărul de telefon 0758.074.415 pentru a vă fixa o consultație și pentru a putea beneficia de implantologie premium, de tehnici avansate de chirurgir și implantologie, de manopere fără durere și sterilizare conform celor mai înalte standerde. Desigur puteți să vă deplasați la sediul clinicei din zona Pieții Kogălniceanu, în str. Plevnei,nr.16, ap.3, s.1, din București sau puteți solicita o programare prin email trimis pe adresa office@drserban.com. Veți afla de pe această pagină și despre reducerile oferite de clinică pentru reabilitările orale complexe, pentru aceasta puteți chiar descărca un voucher în valoare de o sută de euro. În fața voastră se vor perinda și alte reduceri substanțiale de 15- 17 % pentru dalte diferite servicii oferite de clinică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu